Friday, August 04, 2006

first stories, first impression

After Vincent wrote a first message, here's someting from my point of view.
Misschien toch nog maar in het Nederlands, zoals Vincent de vertragingen al uitleggen, kan je je voorstellen dat we een tijdspanne van 25 uur ofzo niet hebben geslapen. 's Morgens werd er ons voorgesteld om een rechtstreekse vlucht naar New York te nemen (spijtig genoeg ging dit niet door, omdat we voor mij een vegetarische maaltijd hadden besteld). Na 10 uur vliegen landen we in Atlanta, we vonden het wel lastig om te weten dat we ongeveer over New Hampshire, NYC vlogen. In Atlanta werd het lopen geblazen (lang geleden dat ik nog eens iets aan mijn conditie deed, en dat na 10 uur stil zitten en fillms bekijken op het vliegtuig) Maar helaas was het vliegtuig al vertrokken , dan maar een latere vlucht = 3 uur wachten in de luchthaven (ik had mijn eerste drie uren in de USA net iets anders voorgesteld of toch niet: we worden voortdurend guys genoemd, een man begon tegen me te spreken (ik wist al gauw heel wat over hem dat hij van Kansas was bijvoorbeeld), hij wist ook te vertellen dat belgen zeer vriendelijk zijn, wenste ons een goede trip and "God, bless you". Uiteindelijk had onze tweede vlucht nog heel wat vertraging, waardoor we rond 23 uur arriveerden, en verwelkomt werden door Cathy and Claudia. Spijtig genoeg had mijn bagage een andere vlucht genomen, naar Littlerock, maar deze zal binnen de 48 uur in New Hampshire worden afgeleverd waar we morgen naartoe rijden (geen idee hoe lang het rijden is vandaag was het 3 uur naar Connecticut), tijdens dit stukje rijden zagen we al heel wat typische dingenm: american flags, american trucks, ...

TTYL, Kurt

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hallo Vincent en Kurt !

Als ik zie hoe het tot nu misgelopen is, denk ik dat je uw portie tegenslag voor de reis al gehad hebt, dus vanaf nu 'everything will be allright'.
Hier immer rotweer.
What about your american english?
Greetings to everybody and we wish you the best!

8/04/2006 6:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

hallo kurt en vincent,

Alles goed? Met mij gaat alles goed.heb je toch een beetje kunnen slapen? het weer zal daar wel wat beter zijn dan hier! Morgen beginnen we aan mijn kamer!!! Leuk he! risk 2 hebben we voor een tijdje van lothar geleend. En als je terug bent zullen we waarschijnlijk risk al op bordspel hebben. Dan kunnen we gezellig samen spelen.

kusjes van je kleine zus! silke

8/04/2006 11:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Yoo Kurt en Vincent

Ik amuseer mij ier ook wel zenne
Noella en andré zijn ier nu ook voor te helpen met schilderen(goe hé)
Allez nog veel succes , amuseert u en doe et goe ;) allez geniet er mor van!! yo!!!

8/04/2006 2:11 PM  

Post a Comment

<< Home