Saturday, July 29, 2006

Blog

Sinds vandaag wordt er op de site www.ustour.be naar deze blog verwezen, zodat misschien iemand dit toch eens te lezen krijgt! :-) Ik merkte ook dat ik ineens van het Engels naar het Nederlands ben overgeschakeld, wel ik zal steeds schrijven in de taal waarvoor ik in de "mood" ben. Waarschijnlijk nog een zoveelste meeting met Vincent, maandag of dinsdag, om nog de laatste dingentjes af te spreken (vb. documenten van de Home Land Security invullen. En dan wordt het vliegen geblazen, want we stijgen donderdag om 10u40 op, en landen in NYC om 24u (6 PM lokale tijd), dat we meer dan 13 uur onderweg zijn, komt doordat we een tussenlanding hebben in Atlanta. Als je ons iets te zeggen hebt kan je dit steeds via comments, onder de blogs of via de contactpagina van onze site. We hopen van jullie iets te horen tijdens onze reis, want gedurende een maand durende tocht zal het toch eens deugd doen om iets vanuit het thuisfront te ontvangen.

TTYL, Kurt.

3 Comments:

Blogger Wutske said...

This comment has been removed by a blog administrator.

8/01/2006 1:55 PM  
Blogger Wutske said...

He Kurt & Vincent. 'k Was het ff bijna vergeten dat jullie richting het land van vrijheid en hotdogs trokken.
Ik zal zeker geregeld eens rondkijken op de blog en bij de foto'tjes en 'k zal zo nu en dan eens iets laten weten via de blog.

Groeten,

Phillip

(Ps. ik was vergeten mijn naam onder de vorige te zetten, dus heb ik die maar weer weg gedaan).

8/01/2006 1:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hééééééj Kurt en Vinneeeeee!

Wauw, over een paar uur stijgen jullie op, geniet er maar supergoed van, het zal wel een zalige trip worden, 'k ben stiekem al jaloers! Als jullie valies dus ineens een beetje meer weegt, weet je meteen hoe het komt:)

'k Ben benieuwd naar jullie avonturen en avontuurtjes;) Zet ma goed veel foto's erop, dan kunne we mee volge:)

Kusje

8/02/2006 6:33 AM  

Post a Comment

<< Home